Reklamacja i zwroty
§1. REKLAMACJE
- W przypadku reklamacji, Przedmiot wraz z dołączonym opisem reklamacji należy dostarczyć osobiście lub wysyłkowo na adres oddziału firmy: RAD-WIK Radosław Krupiński ul. Staszica 7/9 01-188 Warszawa.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej złożenia.
- Kupujący zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w uzgodniony sposób określony przy składaniu reklamacji.
- Zgłoszenia reklamacji należy dokonać po adresem: https://systemrma.pl/reklamacje/obsluga/rad-wik/index.php
Jak wygląda proces składania reklamacji?
- Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego >>TUTAJ<<.
- Poczekaj na nadanie numeru reklamacji (RMA), otrzymasz go drogą elektroniczną na podanego w zgłoszeniu maila.
- Przydzielony numer RMA umieść na paczce obok listu przewozowego i zabezpiecz go przed zniszczeniem.
- Paczkę prześlij do naszego Serwisu lub dostarcz bezpośrednio do naszego salonu stacjonarnego w Warszawie.
§2. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27., przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2. Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą:
- otwarte nośniki programów komputerowych, nagrań audialnych lub wizualnych
- świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, lub ściśle związanych z jego osób
3. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe wskazane przez Kupującego. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
. Przedmiot należy odesłać na adres oddziału firmy: RAD-WIK Radosław Krupiński ul. Staszica 7/9 01-188 Warszawa.